برگزاری دوره مدیریت ورزشی ویژه مربیان فوتبال کشور عراق در آکادمی ملی المپیک

برگزاری دوره مدیریت ورزشی ویژه مربیان فوتبال کشور عراق در آکادمی ملی المپیک
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، 15 مربی فوتبال جهت ارتقاء سطح دانش مدیریت خود در زمینه مدیریت ورزشی با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از تاریخ 16 لغایت 20 خرداد در این دوره آموزشی شرکت نموده اند.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این شرکت کنندگان مربیان فوتبال استانهای بصره و بغداد در رده های سنی مختلف و 4 نفر از بازیکنان تیم ملی عراق هستند که در این دوره پنج روزه شرکت نمودند.

مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی ملی وبین المللی، مدیریت روابط عمومی و ارتباطات در باشگاه های ورزشی، آشنایی با شیوه خبرنویسی و نحوه مدیریت و برگزاری جلسات در باشگاه های ورزشی، توسعه منابع درآمدی در باشگاه های ورزشی، اصول مشتری مداری و مدیریت کیفیت در باشگاه های ورزشی، مدیریت اماکن ورزشی، اصول تقسیم کار وسازماندهی، اصول هدایت و هماهنگی، روش برنامه ریزی در باشگاه های ورزشی، بازاریابی ورزشی و بررسی شاخص رضایت مشتری و پیامد های مختلف رضایت و عدم رضایت در باشگاههای ورزشی از جمله مباحثی است که در این دوره چهار روزه ارائه می گردد.
شایان ذکر است این مربیان ضمن شرکت در این دوره از مراکز و بخشهای مختلف آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.

دکتر سید نصراله سجادی، دکترمهرزاد حمیدی دکتر حمید قاسمی، دکتر علیرضا الهی، دکتر فرزاد غفوری و دکتر ژاله معماری مدرسین این کلاس آموزشی می باشند.
۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.