مربی تیم کشتی فرنگی جوانان:هیچ کشتی‌گیری حق ندارد در مرحله‌ی مقدماتی حذف شود

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان:هیچ کشتی‌گیری حق ندارد در مرحله‌ی مقدماتی حذف شود
مهرزاد قلاوند با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیا دشوارتر از مسابقات جهانی است گفت: در مسابقات آسیایی اصلی‌ترین حریف ما تیم قزاقستان است که 8 فرنگی‌کار مدعی کسب مدال طلا دارد در صورتی که در مسابقات جهانی همه‌ی تیم‌ها تک ستاره‌هایی دارند که همین باعث می‌شود تا شانس قهرمانی بین چند تیم بالا برود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مربی تیم کشتی فرنگی جوانان  با بیان این مطلب افزود: تیم ما بامداد فردا (سه‌شنبه) راهی اندونزی خواهد شد و خوشبختانه تمامی نفرات اعزامی در شرایط خوبی به سر  می‌برند، اصلی‌ترین حریف ما در قهرمانی آسیا تیم قزاقستان است که سال گذشته حتی با مدال بیشتر هم نتوانست عنوان قهرمانی را از ما بگیرد دلیل این موضوع نیز حذف یکی کشتی‌گیر قزاق و بالا رفتن امتیاز تیم ما بود اتفاقی که امکان دارد برای ما هم رخ دهد به همین خاطر فرنگی‌کاران ما باید با تمرکز زیادی در مسابقات حاضر شوند.

وی ادامه داد: امیدوارم هیچ یک از کشتی‌گیران ما در مرحله‌ی مقدماتی از دور مسابقات خارج نشوند چراکه این موضوع برای رسیدن ما به قهرمانی بسیار حیاتی است.
قلاوند با بیان اینکه کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان از قزاقستان شناخت خوبی دارد تصریح کرد: ما هرچند از قزاق‌ها شناخت خوبی داریم اما از حریفان ژاپنی، چینی و کره‌ای شناختی نداریم. آن‌ها در تورنمنت‌های مورد نظر ما شرکت نمی‌کنند و همین باعث کم اطلاعی ما از آن‌ها شده است. به هرحال به شخصه معتقدم که قهرمانی درمسابقات جهانی راحت‌تر از قهرمانی آسیا است چراکه در آسیا با یک یا دو تیم مواجه هستیم که تعداد زیادی کشتی‌گیر خوب دارند ولی در جهانی هر تیم تک ستاره‌هایی دارد که همین باعث می‌شود شانس قهرمانی به طور تقریبا مساوی بین چند تیم تقسیم شود.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطر نشان کرد: ای کاش رسانه‌های گروهی و خصوصا صدا و سیما بیشتر به این تیم‌ ما توجه می‌کردند. در حالی که اگر یک تیم درجه‌ی چندم فوتبال ما در یک روستای کوچک یک بازی تدارکاتی انجام دهد تلویزیون آن را پخش مستقیم می‌کند اما تیم‌ ملی کشتی فرنگی جوانان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند باید از یک گزارش چند دقیقه‌ای تلویزیونی محروم باشد.

رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان آسیا روزهای 19 تا 22 خرداد ماه در شهر جاکارتا برگزار می شود.
۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.