تبریک علی آبادی و افشارزاده به مدال آوری دوندگان در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا

تبریک علی آبادی و افشارزاده به مدال آوری دوندگان در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشارزاده دبیرکل، طی پیامهای جداگانه ای مدال آوری تیم ملی دوومیدانی در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا که به میزبانی چین برگزار شده بود را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک محمدعلی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:این سالها رشته دوومیدانی رشد بسیار محسوسی در میان دیگر رشته های پایه کشور داشته بطوریکه حتی جدای از کسب مدال های متعدد در رقابتهای آسیایی انتظار می رود تا آنها درخشش قابل توجهی نیز در مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازیهای لندن داشته باشند که کسب 15 مدال در مسابقات جایزه بزرگ آسیا خود گویای توانمندی دوندگان کشورمان در رقابتهای برون مرزی است.

لذا ضمن تبریک این موفقیت به مجموعه فدراسیون، کادر فنی و دوندگان عزیزامید می رود تا در سایه الطاف الهی و تلاش بی وقفه شما عزیزان در آینده شاهد افتخار آفرینی های دیگری در عرصه بین المللی باشیم.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در پیامی جداگانه ضمن تبریک کسب 15 مدال در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا به دوندگان اظهار داشت:بدون شک کسب 7 طلا 3 نقره و 5 برنز توسط ملی پوشان دونده کشورمان در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا می تواند موج مثبت روند موفقیت آمیز ورزش کشورمان را در رقابتهای آسیایی و جهانی تداوم بخشیده تا همچنان در عرصه کسب سهمیه المپیک نیزشاهد موفقیت دوندگان کشورمان در ماده های مختلف باشیم.

بدون تردید کسب این موفقیت توسط دوندگان کشورمان در رقابتهای چین نتیجه ماهها تلاش و برنامه ریزی بوده تا ضمن خسته نباشید مجدد به مجموعه این فدراسیون و کادر فنی و قهرمانان شاهد درخشش این عزیزان و دیگر ورزشکاران  کشورمان در رقابهتای کسب سهمیه المپیک و بازیهای لندن 2012 باشیم.
۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.