نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ژاپن؛ نفرات دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی مشخص شدند

نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ژاپن؛ نفرات دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی مشخص شدند
کمیته تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی اسامی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت اعزام به نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، مریم طوسی، سپیده توکلی، لیلا رجبی، لیلا ابراهیمی و محبوبه غیور بانوان ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

رضا مقدم و کاوه موسوی در پرتاب چکش، احسان حدادی و محمد صمیمی در پرتاب دیسک، محسن ربانی در پرش با نیزه، هادی سپهرزاد و عبدالجلیل توماج در دهگانه، ابراهیم رحیمیان در پیاده روی و کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

رضا قاسمی، پیمان رجبی، روح الله عسگری، مجتبی پوست چی، سجاد هاشمی آهنگری، امین قلیچی، هادی رحیمی، سجاد مرادی، مسلم نیا دوست، حسین کیهانی، محمد خزائی، احسان مهاجر شجاعی و امیر مرادی نیز دیگر ورزشکاران دعوت شده به اردو هستند.

سرپرستی کاروان اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن برعهده صادق داداشی است و پژمان مرادی، داریوش صمیمی و سیروس زارع به عنوان مربی، تیمور غیاثی نماینده کمیته ملی المپیک و مزکوف به عنوان ماساژور تیم ملی را در سفر به ژاپن همراهی خواهند کرد.

به کاروان اعزامی ایران یک فیزیوتراپ، پزشک و یک نماینده از سازمان تربیت بدنی اضافه خواهد شد.
گفتنی است در طول مدت برگزاری اردو در ایران، از ورزشکاران به صورت مستمر رکوردگیری خواهد شد تا نفرات آماده راهی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.