سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)بر عاشقان ولایت و آزادیخواهان جهان تسلیت باد

سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)بر عاشقان ولایت و آزادیخواهان جهان تسلیت باد
بیست و دومین سالروز درگذشت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد 1342 بر عاشقان ولایت و آزادیخواهان جهان تسلیت باد.




"وبا دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص، و به سوی جایگاه ابدی سفر می‌کنم. و به دعای خیر شما احتیاج مبرم دارم. و از خدای رحمان و رحیم می‌خواهم که عذرم را در کوتاهی خدمت و قصور و تقصیر بپذیرد.و از ملت امیدوارم که عذرم را در کوتاهیها و قصور و تقصیرها بپذیرند. و با قدرت و تصمیم اراده به پیش روند و بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند، و الله نگهدار این ملت و مظلومان جهان است."(فرازی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره))

اماما بار دیگر در کنار حرم مطهرت عهد و پیمان می بندیم آرمانهای انقلاب اسلامی و خون شهدای عزیز این مرز و بوم را پاس داشته و در همه حال گوش به  فرمان نائب برحقت  مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر زمان خواهیم بود.

امروز بعد از گذشت نزدیک به 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بخوبی می بینیم چگونه جوانان این مرز و بوم قله های بلند علم و دانش را در نوردیده و ایران اسلامی را به چنان جایگاهی از اعتبار و قدرت در عرصه جهان رسانده اند که هیچ کشوری حتی نمی تواند برای لحظه ای فکر تعدی به سرزمین اسلامی ما داشته باشد.

اماما در سالروز پر کشیدن روح بزرگت به ملکوت اعلی و قیام 15 خرداد 42 بار دیگر عهد و پیمان می بندیم به هیچ وجه از آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی دست برنداشته و در همه حال پشتیبان ولی فقیه خواهیم بود تا به انقلاب ما آسیبی نرسد.

 
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.