مهرزاد قلاوند:فرنگی‌کاران ما تشنه‌ی قهرمانی در آسیا هستند

مهرزاد قلاوند گفت: نفراتی که برای اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا انتخاب شدند بهترین فرنگی‌کاران ایران در رده‌ی جوانان هستند.


مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بهروز ملکی در وزن 50 کیلوگرم رقابت نزدیکی با رقیب خود یعنی خامسی داشت ولی بدلیل اینکه شرایط وزنی و شرایط آمادگی جسمانی بهتری نسبت به خامسی داشت در نهایت ملکی برای این وزن انتخاب شد. در وزن 55 کیلوگرم نیز سامان عبدولی که سال قبل برنز جهان را گرفته بود و در جام قهرمانان نیز عملکرد خوبی داشت در نهایت دوبنده‌ی تیم را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: در 60 کیلوگرم نیز باید به طور قطع اعلام کنم که محمد نوربخش انتخاب من، جعفری، مشروطه و سایر مربیان تیم ملی بود و ناصر نوربخش به هیچ وجه در انتخاب این وزن دخالت نکرد ما در چند مرحله شرایط اردویی وی  را با محمد رحمانی مقایسه کردیم و آن‌ها چندین مرتبه با هم سرشاخ شدند که در نهایت محمد نوربخش امتیاز بیشتری بدست آورد.

وی تصریح کرد: حتی از نظر وزنی نیز شرایط نوربخش بسیار بهتر از محمد رحمانی برای حضور در اندونزی بود.
قلاوند با بیان اینکه مهدی زیدوند بهترین گزینه‌ برای وزن 66 کیلوگرم بود تاکید کرد: زیدوند در مسابقات تدارکاتی ترکیه اول شد و در قهرمانی کشور نیز در یک وزن بالاتر کشتی‌های بسیار خوبی گرفت. در وزن 74 کیلوگرم نیز کمال محمدعلیزاده که در سال قبل سوم شده بود و تجربیات بسیاری داشت بهترین گزینه‌ی ما برای مسابقات امسال بود و فکر می‌کنم در اندونزی نیز به نتایج خوبی برسد. در 84 کیلوگرم نیز مجید علیاری در سیراکوف به مدال طلا رسیده بود و در انتخابی تیم ملی نیز اول شده بود و جای هیچ اما و اگری برای ما باقی نگذاشته بود.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در خصوص اوزان 96 و 120 کیلوگرم نیز گفت: در 96 کیلوگرم مهرداد بایندور انتخاب خوبی است در 120 کیلوگرم انتخاب اصلی ما محمدرضا رضایی بود ولی متأسفانه او در جام سیراکوف بلغارستان از ناحیه‌ی انگشت دچار آسیب‌دیدگی شد که همین عامل باعث شد تا ما در نهایت به یاشار عیسی‌زاده برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم کشتی فرنگی جوانان تلفیقی از با تجربه‌ها و کشتی‌گیران آینده‌داری هستند که امیدوارم با کمک آن‌ها بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنیم. فرنگی‌کاران ما تشنه‌ی قهرمانی هستند و اگر مشکلی نباشد با دست پر به کشور باز می‌گردند.

رقابتهای کشتی قهرمانی جوانان جوانان آسیا روزهای 19 تا 22 خرداد ماه در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می شود. تیم ایران سال گذشته در این رقابتها به مقام قهرمانی رسید.
۱۱ خرداد ۱۳۹۰ ۰۷:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.