در پی کسب 3 سهمیه المپیک لندن؛تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به رکابزنان تیم ملی

در پی کسب 3 سهمیه المپیک لندن؛تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به رکابزنان تیم ملی
مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل، طی پیامهای جداگانه ای کسب 3 سهمیه المپیک لندن در بخش جاده توسط رکابزنان تیم ملی دوچرخه سواری را تبریک گفتند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک مهندس علی آبادی رئیس کمیته مکلی المپیک آمده است:
موفقیت رکابزنان تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در رقابتهای بین المللی و  کسب 3 سهمیه المپیک لندن در بخش جاده  نشان از قدرت و پتانسیل ورزشکاران ایران اسلامی در عرصه برون مرزی است بطوریکه حتی جدای از تیم ملی  بارها شاهد درخشش رکابزنان کشورمان در تیمهای باشگاهی بین المللی بوده که از این بابت برای هر ایرانی مایه مباهات و افتخار آفرینی است.

لذا ضمن تبریک این موفقیت به مردم،دولت محترم، جامعه ورزش کشور ،مجموعه فدراسیون، کادر فنی و رکابزنان امید می رود تا روند کسب سهمیه المپیک لندن در دیگر رشته های نیز تداوم داشته و شاهد حضوری کمی و کیفی در بازیهای المپیک لندن از سوی کاروان ورزشی کشورمان باشیم.

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز طی پیامی جداگانه در خصوص کسب 3 سهمیه المپیک لندن از سوی رکابزنان در بخش جاده اظهار داشت:موفقیت های پی در پی قهرمانان ایران اسلامی در رقابتهای جهانی و آسیایی و کسب سهمیه های المپیک لندن قوت قلبی است برای دیگر تیمهای ورزشی که هنوز مسابقات کسب سهمیه المپیک آنها آغاز نشده است.

بدون تردید کسب 3 سهمیه المپیکی در بخش جاده به دست نمی آمد مگر در سایه تلاش و همت مردانی که در گرما و سرمای روزگار در جاده های کشور  و رقابتهای برون مرزی خطرات بسیاری را به جان خریده و برای افتخار آفرینی ایران عزیز رکابزنی می کنند.

لذا ضمن تبریک این موفقیت به مجموعه فدراسیون دوچرخه سواری، کادر فنی و ملی پوشان عزیز امید می رود تا همانطور که مردم از ما انتظار دارند ،به خوبی بتوانیم از اعتبار ورزش کشورمان در بازیهای المپیک دفاع کرده و کماکان در آینده شاهد موفقیت  تیم های ملی مردان و زنان این مرز و بوم در مسابقات کسب سهمیه المپیک و بخصوص بازیهای المپیک 2012 لندن باشیم.

۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.