مهیمن:آزمون تکواندو طبق ضوابط جدید پیگیری می گردد

کمیته آزمون فدراسیون تکواندو یکی از فعالترین حوزه های اجرایی محسوب می شود، که عملکرد این کمیته موید آن می باشد و فعالیتهای فرا گیر صورت پذیرفته در این بخش از جمله رویکردهای مثبتی است که در راستای افزایش زیرساخت آموزشی مدنظر گرفته شده است. از این رو با سید سعید مهیمن مسئول کمیته آزمون فدراسیون و نایب رئیس هیئت تکواندو استان تهران به گفتگو نشستیم.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مهیمن در آغاز با اشاره به این نکته که آزمونهای ارتقا کمربند تکواندو در سال 90 طبق ضوابط جدید پیگیری می گردد و طی 22 دوره در طول سال از کمربند قرمز تا دان 7 در فواصل زمانی مشخص با مهلت ثبت نام به کلیه استانهای کشور اعلام شده ،گفت : یکی از نکات قابل توجه این آزمونها برگزاری سراسری آنها در کشور می باشد که از سوی فدراسیون به صورت ابتکاری به مرحله اجرا گذاشته می شود.

نایب رئیس هیئت تکواندو تهران خاطرنشان کرد: مربیان دارای مجوز آزمون ویژه  فقط مجاز به معرفی شاگردان خود که حداقل دارای شش ماه سابقه در سیستم بانک اطلاعاتی به نام خود استاد معرفی کننده باشند، خواهند بود و در خصوص برگزاری آزمون کمربند آبی به قرمز ارسال درخواست برگزاری آزمون حداکثر تا 5 روز قبل از زمان برگزاری از طریق سیستم بانک اطلاعاتی به فدراسیون می باشد.

وی در ادامه گفت : برگزاری آزمون آبی به قرمز با حضور ممتحنینی که از طریق سایت ثبت نام کرده و مورد تائید فدراسیون قرار گرفته اند ، انجام می شود.
مسئول کمیته آزمون فدراسیون تکواندو ادامه داد: زمان برگزاری این آزمونها طبق مقررات براساس تقویم ورزشی فدراسیون در مراکز استانها می باشد.

پیشکسوت ورزش تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: در صورت نیاز به برگزاری آزمون به میزبانی یکی از شهرستانهای تابعه استان که دارای امکانات قانونی برگزاری آزمون باشد، باید درخواست مربوطه حداقل 10 روز قبل از زمان برگزاری به فدراسیون ارسال شود تا پس از تائید فدراسیون اقدامات لازم جهت ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون انجام شود

و هیئت استانها نسبت به تائید نهایی و ارسال لیست به فدراسیون از طریق سیستم بانک اطلاعاتی صورت گیرد. ضمنا کمیته آزمون پیگیر تنظیم تقویم ورزشی در سال 90 می باشد و طی بخشنامه ای شرایط برگزاری آزمونهای استانی و کشوری به کل هیئت های استانهای کشور ارسال شده است.
۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.