گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛کاپیتان تیم فوتبال ایران: شایستگی خود را نشان دادیم/ با توصیه‌های کادر فنی چین را شکست دادیم

کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان زیر 14 سال ایران گفت: تیم ایران شایستگی‌های خود برای موفقیت در مسابقات سنگاپور را نشان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی بهمن جهان‌تیغ کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان اظهار کرد: تیم ایران امروز بازی بسیار خوبی انجام داد. چرا که چین هم تیم بسیار قدرتمندی است و در بازی گذشته با 7 گل تایلند را شکست داده بود. با این حال امروز با توصیه‌های کادر فنی توانستیم این حریف قدرتمند را شکست دهیم.
وی افزود: البته هنوز کار ما تمام نشده است و ما در این گروه یک بازی دیگر با تایلند داریم که باید برای صدرنشینی حتما در این بازی پیروز شویم. ضمن آن که در مرحله بعدی هم کار دشواری خواهیم داشت اما تصور می‌کنم تیم ما تاکنون شایستگی‌های خود را برای موفقیت در این مسابقات نشان داده است.
جهان‌تیغ خاطرنشان کرد: در بازی مقابل چین از ابتدا برتر از حریف بودیم اما به دلیل اشتباهاتی که داشتیم آنها توانستند دو گل را جبران کنند. در بین دو نیمه کادر فنی توصیه‌های لازم را به بازیکنان کردند و به همین دلیل موفق شدیم بر حریف خود پیروز شویم.
کاپیتان تیم فوتبال ایران که در این بازی 3 گل را به ثمر رساند گفت: به هر حال زمانی که یک تیم موفق می‌شود همه در آن سهم دارند و نتیجه امروز هم حاصل تلاش کادر فنی و تمام بازیکنان بود. به هر حال من خدا را شکر می‌کنم که در این نتیجه تاثیر داشتم.

 

۹ تیر ۱۳۸۸ ۰۶:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.