دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در گفتگو با سایت کمیته:تمرکز ما برروی حضورکیفی در بازیهای پارالمپیک لندن است

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در گفتگو با سایت کمیته:تمرکز ما برروی حضورکیفی در بازیهای پارالمپیک لندن است
برگزاری بازیهای المپیک در آسیا و یا هر قاره دیگراز جهان تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد و به همین دلیل مدال آوری در لندن بدون شک خیلی سخت تر از بازیها المپیک پکن خواهد بود.


غلامرضا ابراهیمی ، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر اردوی تیم های های جانبازان و معلولین کشورمان در رشته های مختلف در حال برگزاری بوده و در برخی از رشته ها موفق به کسب سهمیه پارالمپیک هم شده ایم.

وی ادامه داد:بدون تردید برگزاری رقابتهای المپیک در آسیا می تواند امتیازی برای کشورهای این قاره محسوب شود و به همین دلیل وقتی میزبانی المپیک در قاره ای دیگر برگزار می شود قطعا شرایط برای اعزام و کسب مدال در آنجا سخت تر از بازیهایی است که در آسیا برگزار می شود به همین دلیل شکی نیست ما در پارالمپیک لندند به مراتب کار سخت تری نسبت به پکن داریم و باید دلیلی با حداکثر آمادگی راهی بازیهای جزیره شویم.

ابراهیمی در خاتمه اظهار داشت:برای ما حضور کیفی در بازیهای پارالمپیک لندن مهم است و به همین دلیل در این رقابتها به دو مقوله بیشتر توجه داریم اول حضور کیفی با کسب حداکثر مدال و دوم توجه به حضوربانوان کشورمان در این رقابتها و به همین منظور امکانات مساوی را بین تیمهای ملی بانوان و آقایان فراهم  خواهیم کرد.
۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.