پیش بسوی المپیک لندن(37)؛دبیر فدراسیون بوکس:شاید کره ای های میزبان قهرمانی آسیا شوند/بوکس ایران در لندن بدون نماینده نخواهد بود

پیش بسوی المپیک لندن(37)؛دبیر فدراسیون بوکس:شاید کره ای های میزبان قهرمانی آسیا شوند/بوکس ایران در لندن بدون نماینده نخواهد بود
فدراسیون بوکس اردن اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی نمی تواند رقابتهای بوکس قهرمانی آسیا را برگزار و به همین دلیل کنفدراسیون آسیا به دنبال میزبانی دیگر برای این رقابتهاست که شانس کره جنوبی بیشتر از دیگر کشورهاست.

همایون اردلان ،دبیر فدراسیون بوکس با اعلام این خبربه سایت کمیته ملی المپیک گفت:در نظرداریم همچون مرحله گذشته تنها با 4 یا 5 مشتزن راهی رقابتهای قهرمانی آسیا شویم آن هم در اوزان میان وزن و سنگین وزن که شانسمان برای کسب مدال بیشتر است به همین دلیل از مجوع اردوهای تیم ملی بهترین نفرات را راهی این مسابقات می کنیم.

وی ادامه داد:در حال حاضر بوکسورهای کشورمان که خود را برای شرکت در رقابتهای کسب سهمیه المپیک آماده می کنند در ارمنستان تمرینات خود را سپری می کنند ولی متاسفانه  به رغم اعلام قبلی و با آنکه حتی هتل المپیک را برای اقامت ملی پوشان بوکس نیجریه در نظرگرفته بودیم آنها اعلام کردند که نمی توانند به کشورمان بیایند.

اردلان ضمن اشاره به برگزاری رقابتهای لیگ تصریح کرد:مسابقات لیگ باعث پشتوانه سازی برای تیم ملی شده و به همین دلیل به استانها اعلام کردیم با حداکثر توان خود را برای تیم دادن در لیگ بوکس امسال به کار برند.

دبیر فدراسیون بوکس در خاتمه اظهارداشت:اگرچه بعد از رقابتهای آسیایی گوانگژواقدام به جوانگرایی در تیم ملی کردیم ولی امید زیاد به کسب سهمیه این رقابتها داشته و مطمئنیم بوکس ایران در لندن بدون نمانیده نخواهد بود.
۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.