جلسه چهار ساعته خولیو ولاسکو با محمدرضا داورزنی

در جلسه دیروز سرمربی تیم ملی با رئیس فدراسیون پیرامون مسابقات آینده تیم ملی تصمیم گیری شد.

دیروز محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در جلسه ای چهار ساعته با سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پیرامون مسائل مسابقات و تورنمنت های پیشروی تیم ملی والیبال کشورمان  بحث و گفتگوکردند و تصمیماتی گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،در این جلسه که از ساعت 14 در اتاق رئیس فدراسیون با حضور داورزنی(رئیس)، ولاسکو(سرمربی)، درخشنده(دبیر) و خوش خبر(سرپرست) و اکبری(مربی تیم ملی و سرمربی تیم پیکان) آغاز شد،مقرر شد تیم الف درتورنمنت های ایتالیا و چین و تیم ب در مسابقات جام ریاست جمهوری  قزاقستان و جام شیخ راشد امارات شرکت کنند.

همچنین به دلیل تداخل زمانی تورنمنت چین با مسابقات والیبال باشگاههای مردان  آسیا در اندونزی، در حالی که پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان اعتقاد داشت الویت اصلی با تیم ملی است، قرار بر این شد بازیکنانی که  هم در تیم ملی الف و هم  در تیم پیکان هستند،  در تورنمنت چین تیم ملی را همراهی کنند و در اندونزی به تیم پیکان  بپیوندند.

از دیگر نکات مهم این جلسه بحث و گفتگو در مورد بازیکنان مصدوم تیم ملی از قبیل محمد محمدکاظم، محمد موسوی عراقی،فرهاد نظری افشار و امیر غفور بود که مقرر شد فدراسیون برای مداوای هرچه سریعتر این بازیکنان اقدامات لازم را به عمل آورد.

گفتنی است در وسط این جلسه که تا ساعت 18 طول کشد، در حدود ساعت 16 پیمان اکبری برای حضور در تمرینات تیم ب مجبور به ترک جلسه شد و خولیو ولاسکو که امروز حتی فرصت ناهار خوردن را هم پیدا نکرد تا ساعت 18 در جلسه حضور داشت  و پس ار پایان جلسه بلافاصله بر سر تمرینات تیم الف حاضر شد.
 

۹ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.