گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛محمد یاوری: قهرمانی بازی‌های آسیایی را می‌خواهیم/ فوتبالیست‌های ایرانی اطلاعات داشته باشند بهترین در آسیا خواهند بود

گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛محمد یاوری: قهرمانی بازی‌های آسیایی را می‌خواهیم/ فوتبالیست‌های ایرانی اطلاعات داشته باشند بهترین در آسیا خواهند بود
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان زیر 14 سال ایران گفت: اطلاعات کاملی که در اختیار بازیکنان گذاشتیم به آن‌ها کمک کرد تا تیم چین را شکست دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به سنگاپور، محمد یاوری پس از برتری 4 بر 2 تیم ایران مقابل چین اظهار کرد: بازیکنان ایران در درون زمین دقیقا همان اهدافی را که به آن‌ها گفته بودیم دنبال می‌کردند و مزد تلاش خود را نیز گرفتند. بازیکنان نوجوان ایران بسیار خوب حرف گوش می‌دهند و همکاری می‌کنند و بی‌تردید بازیکنان ایرانی در آسیا بهترین خواهند بود اگر ما اطلاعات کامل و خوبی را به آن‌ها بدهیم.
وی افزود: ما امروز با سه مدافع و کمی بازتر بازی می‌کردیم و با توجه به اطلاعات خوبی که از تیم چین داشتیم توانستیم به اهدافمان در این بازی برسیم.
یاوری ادامه داد: ‌با این حال هنوز یک راه سخت پیش رو داریم و ممکن است نقطه اوجی که در آن قرار گرفته‌ایم در بازی مرحله بعدی برای ما ایجاد مشکل کند. به همین دلیل از همین لحظه به بازیکنان خواهم گفت که بازی مقابل تایلند را جدی بگیرند چرا که این تیم نیز سنگاپور را شکست داده و حتی همین تفکر که ما با تساوی هم صعود می‌کنیم می‌تواند خطرناک باشد. بنابراین شرایط تفاوتی نکرده و ما باید با تمام قدرت به مصاف تایلند برویم.
مربی تیم نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: زمانی که ما بازیکنان تیم را با اطلاعات کاملی از حریف به میدان می‌فرستیم در واقع آن‌ها را به یک اتاق روشن فرستادیم. در حالی که در بازی با سنگاپور ما این اطلاعات کامل را نداشتیم و در واقع در یک اتاق تاریک بازی می‌کردیم.
یاوری در پایان گفت: من ایمان دارم که بازیکنان و مربیان ایرانی حتی در سطح جهان بی‌نظیر و بهترین هستند اما باید فرصت‌های لازم برای آن‌ها فراهم شود و امکانات و اطلاعات مناسب در اختیارشان قرار گیرد. این تیم چهار ماه است که تلاش می‌کند و ما با تمام قدرت تا انتهای این مسابقات و رسیدن به عنوان قهرمانی پیش می‌رویم.
بر پایه این گزارش؛ ژو جین ژینگ سرمربی تیم چین نیز در گفت‌وگوی کوتاه اظهار کرد: تیم ایران بازی خوبی انجام داد و ما به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم. بازیکنان چین در مقابل تایلند بهتر کار کردند اما در این بازی مدافعانمان اشتباهاتی داشتند که به ضررمان تمام شد.
وی افزود: ما در نیمه نخست توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم اما در نیمه دوم دو گل پیاپی خوردیم و تیم‌مان دچار مشکل شد، ضمن آن که بارش باران نیز سبب شد تا مشکلات‌مان بیشتر شود.

 

۸ تیر ۱۳۸۸ ۱۵:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.