سرمربی چینی تیم ملی ووشو: با هدف کسب موفقیت در ترکیه و اینچئون به ایران آمده ام

سرمربی چینی تیم ملی ووشو آقایان در بخش ساندا گفت: با هدف تثبیت موقعیت نایب قهرمانی جهان در سال 2009 کانادا و کسب بهترین نتیجه در رقابتهای آسیایی اینچئون کره در سال 2014 دوباره سرمربیگری این تیم را عهده دار شدم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، "وی یان دونگ" که برای چهارمین سال پی در پی هدایت تیم ملی ووشو ایران را عهده دار است در این باره اظهار داشت: با توجه به پیشرفت ووشو ایران در رقابتهای آسیایی و حتی مسابقات جهانی با یک برنامه ریزی حساب شده و مدون وارد ایران شده ام و با این شرایط تمام تلاش خود را برای تثبیت جایگاه نایب قهرمانی و سیر صعودی ووشوی ایران به کار می بندم.
"وی" در ادامه اضافه کرد: البته طبق برنامه ووشوکاران ایران حضور در رقابتهای اینچئون کره در سال 2014 را پیش رو خواهند داشت و با این روال استارت برنامه های خود را برای کسب بهترین نتیجه در این پیکارها را از مسابقات جهانی ترکیه خواهیم زد.
سرمربی تیم ملی ووشو آقایان ایران در بخش ساندا با اشاره پتانسیل بالای ووشو ایران در رقابتهای برون مرزی تصریح کرد: در حال حاضر ووشو ایران روند صعودی خود را پیش رو دارد و توانسته از نظر فنی و تکنیکی به پیشرفت چشمگیری دست یابد تا حدی که اکثر کشورهای مدعی این رشته حساب ویژه ای را بر روی ایران داشته اند.
وی در خصوص برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو آقایان از روز 17 خرداد ماه نیز تاکید کرد: قطعا این رقابتها از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار است چرا که بهترین های این رشته برای حضور در اردو به مصاف هم می روند و من در نظر دارم از نزدیک شاهد برگزاری این پیکارها باشم تا بیشتر با نحوه تکنیک و تاکتیک آنها آشنا شوم.
سرمربی چینی تیم ملی ووشو در ادامه با اشاره به رقابتهای جهانی ترکیه به عنوان اولین رویداد برای ملی پوشان ووشو بزرگسالان نیز اذعان داشت: با تمام انرژی وارد این مسابقات خواهیم شد هر چند به دلیل حضور بهترین های جهان در این رویداد کار سختی را پیش رو خواهیم داشت اما برای کسب بهترین نتیجه نیز امیداوریم.
وی در خاتمه تصریح کرد: مدیریت رئیس فدراسیون ووشو کمک شایانی در رشد ووشو ایران داشته و با این شرایط قطعا تکرار نتایج قابل قبول در رقابتهای برون مرزی دور از دسترس نخواهد بود.
 



۸ خرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.