کشتی ایران با شکست گرجستان سوم جوانان جهان شد

کشتی ایران با شکست گرجستان سوم جوانان جهان شد
نخستین دوره رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد جوانان روزهای جمعه و شنبه و با حضور هشت تیم برتر دنیا در شهر پلایون آلمان برگزار شد و تیم شایسته ایران با کسب سه پیروزی و یک شکست به مقام سوم رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تیم ایران که جمعه شب با نتیجه 5 بر 3 ترکیه را شکست داده بود، ظهر امروز در یک دیدار پرحرف و حدیث و در حالی که با نتیجه 4 بر 4 و بر اساس قانون فیلا تیم روسیه را مغلوب کرده بود با رای مسئولان برگزاری مسابقات نتیجه را واگذار کرد. تیم ایران عصر شنبه با شکست 7 بر یک تیم آلمان درعین شایستگی راهی دیدار رده بندی شد.

بر این اساس در دیدار رده بندی این رقابتها تیم کشتی آزاد جوانان ایران شنبه شب موفق شد با نتیجه 7 بر یک گرجستان را شکست داده و به مقام سوم این رقابتها دست یابد، ترکیه با شکست 6 بر 2  آمریکا پنجم شد و ژاپن با نتیجه 5 بر 3 از سد آلمان گذشت و به مقام هفتم رسید. در دیدار فینال این رقابتها تیمهای روسیه و آذربایجان به نتیجه مساوی 4 بر 4 رسیدند و در حالی که در نتایج با فاصله شش امتیاز که برخلاف قوانین فیلا و با نظر مسئولان برگزاری این مسابقات ملاک قرار گرفته بود نیز دو تیم سه بر سه مساوی بودند در نهایت روسها با امتیاز فنی 15و آذربایجانی ها با امتیاز فنی 14 بترتیب اول و دوم شدند.
۸ خرداد ۱۳۹۰ ۰۷:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.