جام جهانی کشتی آزاد جوانان - آلمان؛سایت فیلا ایران و مسئولان برگزاری روسیه را برنده اعلام کردند

نخستین دوره رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد جوانان جمعه شب و با حضور 8 تیم برتر دنیا در شهر پلایون آلمان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در حالی که در دور اول این رقابت‌ها تیم‌های ایران، روسیه، آذربایجان و گرجستان حریفان خود را شکست داده بودند در دور دوم و در گروه A تیم ایران با نتیجه 4 بر 4 مقابل روسیه به پیروزی رسید و در حالی که سایت رسمی این مسابقات نیز امتیاز فنی ایران را 16 و امتیاز روسیه را 12 اعلام کرده بود، مسئولان برگزاری مسابقات روسیه را پیروز این مسابقه اعلام کردند. در دیگر دیدار این گروه ترکیه 6 بر 2 آلمان را شکست داد.در گروه B نیز آذربایجان 7 بر یک گرجستان را شکست داد و آمریکا با نتیجه 5 بر 2 از سد ژاپن گذشت.

دیدارهای دور سوم از ساعت 15:30 عصر امروز به وقت ایران آغاز می‌شود که در گروه A روسیه با ترکیه و ایران با آلمان مسابقه می دهد و در گروه B نیز آذربایجان با آمریکا و ژاپن با گرجستان مسابقه می‌دهند.دیدارهای رده‌بندی و فینال امشب برگزار می‌شود.

همچنین رضا غلامی رییس کمیته مسابقات و اجرایی فدراسیون کشتی در مورد اعلام نتیجه دیدار تیم‌های ایران و روسیه گفت: طبق قانون فیلا اولین معیار برای نتیجه مساوی در دیدارهای تیم به تیم امتیاز فنی یا همان (classification points (CPمی‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امتیاز فنی تیم ایران 16 و امتیاز تیم روسیه 12 می‌باشد به طور قانونی تیم ایران برنده این مسابقه بود.
 
۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.