در تازه ترین رده بندی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری؛تیم ملی دوچرخه سواری ایران، تیم اول آسیا شد

در تازه ترین رده بندی اعلام شده از سوی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI) تیم ملی ایران با پشت سر گذاشتن ژاپن در صدر جدول رده بندی رنکینگ آسیا قرار گرفت،ضمن اینکه مهدی سهرابی رکابزن تیم پتروشیمی تبریز نیز همچنان در صدر جدول رده بندی انفرادی قرار دارد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛طبق جدیدترین رده بندی اعلام شده توسط اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با 754 امتیاز در صدر جدول رده بندی آسیا قرار دارد، تیم ژاپن که پیش از این رتبه نخست این رده بندی را در اختیار داشت، با 688 امتیاز رده دوم است و تیم کره جنوبی با 217 امتیاز در رده سوم ایستاد.

همچنین در رده بندی انفرادی، مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با 252 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، دوچرخه سوار ایتالیایی با 167 امتیاز در رده دوم و رکابزن ونزوئلا با 145 امتیاز در رده سوم ایستاد.

در رده بندی تیم های باشگاهی، تیم پتروشیمی تبریز با 666 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، تیم باشگاهی انگلیس و تیم دانشگاه آزاد به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.