پیش بسوی المپیک لندن (29)؛جلال کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته :آغاز اردوی جوانان و بزرگسالان دهم و هفدهم خرداد ماه می باشد

پیش بسوی المپیک لندن (29)؛جلال کوزه گری در گفتگو با سایت کمیته :آغاز اردوی جوانان و بزرگسالان دهم و هفدهم خرداد ماه می باشد
رئیس فدراسیون هندبال کشورمان حضور سرمربی جدید کروات تبار را جهت هدایت تیم ملی بزرگسالان و مشاوره در امور نوجوانان و جوانان تائید و آغاز اردوی جوانان را دهم خرداد ماه و اردوی بزرگسالان را هفدهم این ماه در سالن هندبال تهران اعلام کرد .

جلال کوزه گری،رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : اریکال ریمانیک اصلا اهل کرواسی و ساکن نروژ می باشد که از 2 هفته پیش به تیم ملی هندبال کشورمان پیوست تا بعنوان سرمربی هدایت تیم ملی هندبال بزرگسالان را در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در کره برگزار می شود بر عهده داشته باشد و همچنین در سمت مشاور  تجربیات خود را در امور نوجوانان و جوانان در اختیارمان قرار خواهد داد.

وی افزود : ریمانیک از 2 هفته پیش که به ایران وارد  با حضور در سالن مسابقات، رقابتهای لیگ هندبال را از نزدیک زیر نظر گرفته و نفرات مورد نظر خود را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

کوزه گری در ادامه گفت : آغاز  اردوی تدارکاتی که برای جوانان در نظر گرفتیم از سه شنبه دهم خرداد ماه می باشد و ملی پوشان بزرگسال کشورمان نیز زیر نظر این سرمربی از 17 خرداد ماه تمریناتشان را در سالن هندبال تهران شروع می کنند.

وی در مورد نحوه انتخاب این سرمربی نیز می گوید : وی سوابق خوبی با خود به همراه دارد که از جمله آن می توان سرمربیگری تیم ملی ژاپن و عربستان را نام برد. ولی دلیل اصلی انتخاب ما به آشنایی خوبشان با تیم های آسیایی بر می گردد .
۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.