نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009سنگاپور؛مربی تیم ملی شیرجه:شیرجه روها با اجرای حرکات ریسکی می توانند به فینال راه پیدا کنند

نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009سنگاپور؛مربی تیم ملی شیرجه:شیرجه روها با اجرای حرکات ریسکی می توانند به فینال راه پیدا کنند
ما در تمرینات روزهای اخیرمان یکسری کارهای ریسکی را با بچه ها کارکردیم تا بتوانند با اجرای آن به فینال این رقابت ها راه پیدا کنند.

مهرداد حجیر ؛ مربی تیم ملی شیرجه ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تمرین در تایلند و اردوی مشترک با ملی پوشان این کشور تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی بچه ها داشت بطوریکه آنها با انگیزه بالایی به مصاف حریفان می روند .
وی ادامه داد:طی چند روز تمرین در سنگاپور بر روی حرکات ریسکی بچه ها کار کردیم  و از آنجایی که استفاده از این حرکات در مسابقه منعی ندارد شیرجه روهای ما می توانند به فینال این رقابت ها راه پیدا  کنند.
حجیر در خصوص کسب نتیجه احتمالی در برابر حریفان گفت:ببینید نزدیک به 13 کشور آسیایی آنهم با ترکیب کامل راهی این رقابت ها شده اند احتمال حضور شیرجه روهای مادرفینال زیاد است ولی اینکه بتوانیم مدال بگیریم مشخص نیست در واقع هدف ما بیشتر تجربه اندوزی است.
حمید کریمی فردا درمسابقه تخته سه متر و علی شکول پس فردا یعنی چهارشنبه در مسابقه سکوی 10 متر برای حضور در فینال به مصاف حریفان می روند.


۸ تیر ۱۳۸۸ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.