در حاشیه مراسم خاکسپاری ناصر حجازی؛افشارزاده: ای کاش از وجود بزرگان تا زنده هستند،‌ استفاده کنیم

در حاشیه مراسم خاکسپاری ناصر حجازی؛افشارزاده: ای کاش از وجود بزرگان تا زنده هستند،‌ استفاده کنیم
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: ای کاش بتوانیم قدردان زحمات و دلاوریهای امثال ناصر حجازی بعنوان یکی از استثنا‌های فوتبال کشورمان باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پس از تشییع پیکر ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی و انتقال به بهشت زهرا(س)، ساعت 11:15 پیکر ناصر حجازی در میان هزاران نفر از هواداران این اسطوره فوتبال در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.


بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در مراسم تشییع پیکر ناصر حجازی اظهار کرد: حجازی قبل و بعد از پیروزی انقلاب یکی از استثنا‌های فوتبال کشور بود، او انسان آزاده و شریفی بود که احساس می‌کرد آن طور که شاید و باید به حقش نرسیده است.


وی ادامه داد: حجازی در سن 62 سالگی و در شرایطی که بهترین زمان بود تا از توان و تجربیاتش استفاده کنیم، از میان ما رفت.


وی با بیان این که خوب است از پیشکسوتان و بزرگان تا وقتی هستند، استفاده کنیم، تاکید کرد:  متاسفانه کمتر از توان و داشته های اسطوره‌ها استفاده می‌کنیم.  هر فدراسیون باید پیشکسوتش را بشناسد، ‌هیچ کس بهتر از فدراسیون مربوطه نمی‌تواند از این پیشکسوتان شناخت داشته باشد. متاسفانه بیشتر فدراسیون‌ها کمتر از پیشکسوتانی که عمرشان را در ورزش سپری کردند، استفاده می‌کنند.


وی در پایانگفت:  این ضایعه بسیار بزرگ را به جامعه ورزش به ویژه‌ پیشکسوتان تسلیت می گویم. ناصر حجازی اسطوره بزرگ تاریخ کشور بود، ولی ای کاش این بزرگان تا زنده هستند از وجودشان استفاده کنیم. او یک مرد فراموش نشدنی بود که یاد و خاطره اش تا ابد در دل ایرانیان زنده خواهد بود.

 

۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.