گزارش خبرنگار اعزامی از سنگاپور؛بازتاب گسترده‌ی اخبار رقابت‌ها در رسانه‌های محلی

مطبوعات سنگاپور روز دوشنبه به صورت گسترده‌ای به برگزاری بازی‌های آسیایی نوجوانان در این کشور پرداخته‌اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی از  سنگاپور، برگزاری بازی‌های آسیایی نوجوانان در سنگاپور مورد توجه رسانه‌های این کشور به خصوص مطبوعات این کشور قرار گرفته است.
بسیاری از نشریات با پرداختن به مراسم افتتاحیه این مسابقات که بعد از ظهر امروز برگزار می شود تصاویر مراسم روشن شدن مشعل مسابقات در روز گذشته را منتشر کرد‌ه‌اند.
روزنامه‌ی استریتس تایمز در مطلبی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات از انصراف کشور مالزی برای حضور در این مسابقات خبر داد. با این حال این روزنامه اعلام کرد که با وجود انصراف کشور مالزی تمامی امکانات برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است.
به نوشته‌ی این روزنامه، نخست وزیر سنگاپور در مراسم افتتاحیه حاضر خواهد بود. این درحالی است که هنوز نگرانی ها درباره‌ی بیماری آنفلونزای خوکی در کشور سنگاپور ادامه دارد و حتی دو مدرسه نیز در این کشور تعطیل شده است.
با این وجود مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی نوجوانان از ساعت 19 امروز به وقت محلی آغاز می‌شود و طبق اعلام مسوولان برگزاری مسابقات اجرای حرکات رزمی آکروباتیک، نمایش های سنتی و مارپیچ همچنین اجرای موسیقی های محلی از بخش های دیدنی این مراسم خواهد بود.
قرار است 400 کودک از مدارس سنگاپور در اجرای مراسم افتتاحیه حاضر باشند.

 

۸ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.