فریبا مددی در گفتگو با سایت کمیته : تصمیم داریم روی رده های سنی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری می کنیم

فریبا مددی در گفتگو با سایت کمیته : تصمیم داریم روی رده های سنی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری می کنیم
نائب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با تاکید بر اینکه تصمیم داریم روی استعدادهای پایه ای سرمایه گذاری کنیم گفت پس از دو سال که در این رده بانوان اعزام نداشتیم امیدوارم در این دوره مسابقات قهرمانی آسیا در هند حرفی برای گفتن داشته باشیم.


فریبا مددی،نائب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیای زیر 19 سال  3 نفر از بانوان انتخاب شدند که 2 نفر از تهران هستند و زیر نظر دیان مربی اندونزیایی تمرین میکنند و یک نفر ان ها نیز در شیراز است و زیر نظر مربی خودش به تمرین می پردازد.

وی در ادامه افزود : از آنجا که بچه ها در فصل امتحانات به سر می برند فعلا اردوی متمرکز نمی توانیم داشته باشیم ولی از 25 خرداد ماه اردوی متمرکزی را در سالن فدراسیون تهران برگزار می کنیم تا هر سه نماینده کشورمان در ان حضور یابند و بتوانند با امادگی هر چه تمام تر در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شوند.

فریبا مددی می گوید : مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات بسیار بزرگی است که در آن همه کشورهای آسیایی شرکت خواهند داشت . بدست آوردن مقام برای ما در این مسابقات زود است چرا که کشورهای شرق آسیا مثل چین ، اندونزی و ژاپن حرف اول را در جهان و المپیک می زنند. ما در این رده برای بانوان 2 سال اعزام نداشتیم واکنون برنامه ما این است که روی شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری کنیم و بتوانیم در آینده بدمینتون جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی در خاتمه گفت : مسابقات قهرمانی آسیا 11 تا 17 تیر ماه با حضور تمامی کشورهای آسیایی در هندوستان  برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است : سه بدمینتون باز منتخب در این رقابت ها سارا دلاوری و ثریا آقایی از تهران و آرام سجادی از شیراز می باشند که از بین 10 بدمینتون باز برتر انتخاب شدند.


۳ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.