پایان مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان ایران

مسعود امیر سوادکوهی بار دیگر به مقام قهرمانی مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان ایران دست یافت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در پایان هفت دور مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان ایران مسعود امیر سوادکوهی با کسب 6 امتیاز به تنهایی در صدر ایستاد و قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. هوشنگ عابدی، ایرج ناصر وتراب مارالانی هر کدام با 5/5 امتیاز به ترتیب در مقامهای دوم تا چهارم جای گرفتند.

در رده سنی بالای 50 سال نیز، که با حضور 34 شطرنجباز برگزار شد، پس از 7 دور رقابت حسن جوینده از گیلان با 5/5 امتیاز با احتساب پوئن شکنی بهتر اول شد و آقایان حسین فرجیان، حسین اردشیر پور و امیر نوری با 5/5 امتیاز به تر تیب دوم تا چهارم شدند.

لازم به ذکر است روز شنبه مهندس کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج برای ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان راهی تبریز شد تا در کنار پیشکسوتان شطرنج حضور یابد. وی در این سفر در مسابقات برق آسا که با حضور بیش از 70 پیشکسوت برگزار شد شرکت کرد و در پایان آقایان امیر نوری، عزیزالله صالحی مقدم، رضا جباری، اسد زال پور، بهرام برادرانی و مهندس جعفر کامبوزیا به مقامهای اول تا ششم این مسابقات دست یافتند. حضور ایشان در جدول مسابقات (که نشانه ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان است) از سوی پیش کسوتان حاضر در مسابقات مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

 

۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.