گزارش خبرنگار اعزامی به سنگاپور؛300 دونده دختر و پسر از 39 کشور به مصاف هم می روند

گزارش خبرنگار اعزامی به سنگاپور؛300 دونده دختر و پسر از 39 کشور به مصاف هم می روند
مربی تیم اعزامی دوومیدانی ایران به اولین دوره بازیهای آسیایی سنگاپور از آمادگی دوندگان پیش از آغاز این رقابتها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛قاسمعلی فیروزی به خبرنگار اعزامی به این رقابتها گفت: اردوی تدارکاتی تایلند برای دوندگان بسیار خوب بود و توانستند شرایط بدنی خود را به فضای مسابقات نزدیک کنند. در کنار آن در طی دو روز گذشته دوومیدانی کاران در سنگاپور تمرین کرده و شرایط جسمی خود را با آب و هوای این شهر تطبیق داده اند.
دبیرکمیته نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: استقبال کشورها از دوومیدانی به نسبت دیگر رشته ها به حدی است که شاهد حضور 300 دونده دختر و پسر در قالب 39 کشور در این مسابقات هستیم.
وی با ابراز رضایت از وضعیت دوندگان خاطرنشان کرد: دوومیدانی کاران تیم ایران سه شنبه در اولین روز این رقابتها در مواد 100 متر، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک و 1500 به رقابت با دیگر ورزشکاران می پردازند.
وی ادامه داد: در این بین از دوندگان دختر توقعی برای کسب نتیجه نداریم و حضور آنها را تنها به منزله کسب تجربه و سملبیک تلقی می کنیم اما در مواد پرتاب وزنه و دوهای نیمه استقامت پسران شانس کسب نتیجه یا حضور در فینال را پیش بینی می کنیم.
فیروزی با بیان اینکه نشست فنی مسابقات دوشنبه در سنگاپور برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به تراکم زیاد ورزشکاران در مواد مختلف دوومیدانی در بسیاری از مواد شاهد برگزاری مسابقات دور مقدماتی هستیم در کنار آن این احتمال وجود دارد که با بررسی وضعیت دوندگان در هر ماده و تطبیق آن با شرایط دوومیدانی کاران شاهد تغییر مواد مسابقاتی برخی ورزشکاران تیم در این مسابقات باشیم.


۸ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.