درخشش تیم دونفره بانوان کشورمان در مسابقات کاپ 2 جهانی ؛دختران قایقران ایران ششم جهان شدند

درخشش تیم دونفره بانوان کشورمان در مسابقات کاپ 2 جهانی ؛دختران قایقران ایران ششم جهان شدند
روز دوم مسابقات کاپ دو جهانی آبهای آرام امروز 31 اردیبهشت ماه در حالی در کشور چک پیگیری می شود که سیما عروجی و آرزو معتمدی در کایاک دونفره ششم جهان شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  سیما عروجی و آرزو معتمدی پاروزنان کشورمان که دیروز در مرحله مقدماتی ماده کایاک دونفره مسافت 1000 متر به مصاف حریفان خود رفته و موفق به کسب جایگاه دوم شده بودند، امروز در فینال A این ماده به مصاف حریفان خود رفتند.

در این مسابقه یوون اسکورینگ و ویکتوریا اسکاورز از اتریش، آگنیسکا کوالزیک و پائولینا ویویورا از لهستان، کایتلین مکلروی و جنیفر بروک از آمریکا، ماریا سسیلیا کولوئکی و آلکساندرا کرزتزی از آرژانتین، جانا جزووا و میشل ملزیووا از چک، سیما عروجی و آرزو معتمدی از ایران، ناتالیا بوریسوا و نادزدا پتروا از روسیه، آمبر کروگر و ایدر میشل از آفریقای جنوبی و کسنیا پریلپسکایا و سنیا پولونینا از ازبکستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مسابقه یوون اسکورینگ و ویکتوریا اسکاورز از اتریش با زمان 3:44.725 دقیقه قهرمان شدند، آگنیسکا کوالزیک و پائولینا ویویورا از لهستان با زمان 3:47.744 دقیقه جایگاه دوم را از آن خود کردند و کایتلین مکلروی و جنیفر بروک از آمریکا با زمان 3:50.944 دقیقه در رده سوم ایستادند.

قایقرانان کشورمان نیز با زمان 3:54.444 دقیقه و با اختلاف تنها یک صدم ثانیه نسبت به قایق پنجم در جایگاه ششم جهان قرار گرفتند.

۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.