نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی درامور بانوان:آمادگی شمشیربازان در کوران مسابقات حفظ می شود

زهره کردگاری گفت: برگزاری مسابقات در مقاطع مختلف باعث می شود تا بازیکنان نسبت به حفظ آمادگی خود از طریق انجام تمرینات منظم اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛زهره کردگاری نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی درامور بانوان افزود: طبق برنامه ریزی اصولی نسبت به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در هر سه اسلحه اپه، فلور، و سابر اقدام کردیم و در طول آن با وجود اینکه شاهد حضور موفق و حرفه ای ملی پوشان بودیم، دیگر شمشیربازان استان های کشور نیز توانستند به خوبی خود را به حریف قدرتمند تبدیل کنند.

وی یادآور شد:با وجود آنکه زمان برگزاری مسابقات جایزه بزرگ نزدیک به فصل امتحانات پایان ترم دانش آموزان بود اما میزان استقبال دختران شمشیرباز از این پیکارها غیر قابل انتظار بود.

وی گفت:به نظر من برگزاری مسابقات مختلف از سوی فدراسیون باعث ایجاد تکاپو در میان ورزشکاران برای تمرینات بهتر و حرفه ای تر می شود با توجه به آنکه برترین های مسابقات جایزه بزرگ ،جایزه نقدی نیز اهدا شد این امر انگیزه شمشیربازان را نیز تا حد قابل توجهی برای تمرین بیشتر ارتقا داده بود.

کردگاری خاطرنشان کرد:هدف از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ قرار گرفتن شمشیربازان در رنکینگ داخلی و آنالیز عملکرد آنها از سوی کارشناسان و انتخاب نخبگان و برترین های کشور است زیرا در طول هر دوره از این پیکارها شاهد ظهور برخی استعداد ها و نخبگان شمشیربازی از استان های مختلف هستیم.
۱ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.