ادامه تمرینات تیم ملی بانوان زیر نظر جانگ

تیم ملی تکواندو بانوان تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک (ورزشگاه انقلاب) زیر نظر مربی کره ای دنبال می کند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طبق برنامه ریزی سرمربی کره ای تیم ملی بانوان تمرینات آماده سازی در 3 نوبت دنبال می شود یعنی ابتدا نفرات از ساعت 10 تا 12 بیشتر کارهای بدنسازی انجام می دهند و بعد از استراحتی کوتاه مدت از ساعت 4 تا 7 مجدداً تمرینات را از سر می گیرند و در نهایت 9 تا 11 نیز کارهای آماده سازی انجام می شود .

گفتنی است ، سرمربی کره ای تیم ملی بانوان در تلاش است تا اب انجام تمرینات قابل قبول بهترین نفرات را شناسایی و برای کسب مدال و سهمیه المپیک راهی باکو کند اما هنوز ترکیب اصلی خود را که باید در 2 وزن باشند را اعلام نکرده است .

شایان ذکر است ، تمرینات تیم ملی بانوان از 24 اردیبشهت شروع شده و تا کنون با روزی سه وعده تمرین دنبال شده تا نفرات از لحاظ آمادگی فیزیکی و انگیزه در وضعیت ایده آلی قرار بگیرند و طبق اعلام فدراسیون جهانی تکواندو شرکت کنندگان تنها در 4 وزن می توانند شرکت کنند که سهمیه هر کشور 2 وزن اختیاری است .

نکته قابل توجه اینکه تمرینات تیم ملی را شش پری ، حاجی پور ، فرشیدی ، اسماعیل نژاد و آسمانی امروز شنبه 31 اردیبشهت دنبال کردند .

و درنهایت با نظر سرمربی کره ای تیم ملی تیموری ، شمس و نیک آبادی اردوی آماده سازی تیم ملی را ترک کردند تا ترکیب اعزامی به باکو در بین نفرات باقی مانده انتخاب شوند .    

 
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.