داوران بین المللی ایران جایگاه اول آسیا را از آن خود کردند

با ارزیابی صورت گرفته در سایت فدراسیون جهانی قایقرانی، ایران با داشتن 26 داور بین المللی در رشته آبهای آرام در رده اول قاره آسیا قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پس از درخشش قایقرانان در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات آسیایی حال آوردگاه مهم دیگری در سطح بین الملل بدست آمده است .کسب عنوان اول آسیا همچنین جایگاه سوم جهان از لحاظ تعداد داوران بین المللی موفقیت دیگری را برای ورزش کشور رقم زده است.

در پی درج اطلاعات داوران بین المللی در سایت فدراسیون جهانی، کشور ایران با دارا بودن 26 داور بین المللی در سطح آسیا اول است. همچنین در سطح جهان نیز پس از کشورهای آلمان و استرالیا در جایگاه سوم قرار دارد. کشورآلمان با 37 داور و استرالیا با 34 داور رتبه اول ودوم تعداد داوران بین المللی در جهان را از آن خود کرده اند و در قاره پهناور آسیا پس از ایران، چین و ژاپن به ترتیب با 25 و 22 داور در مکانهای بعدی قرار گرفته اند.

کمیته داوران فدراسیون قایقرانی با حمایت احمد دنیامالی همواره با هدف ارتقای سطح علمی داوران سالانه به برگزاری دوره های متعدد داوری و اعزام داوران به سمینارهای بین المللی اقدام می کند که این اقدام باعث افزایش تعداد داوران ، آشنایی بیشتر ورزشکاران با آخرین قوانین قایقرانی و همچنین کسب رتبه اول آسیا و رتبه سوم جهان در دارا بودن بیشترین تعداد داور در رشته آبهای آرام شده است.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.