نخستین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-2009سنگاپور؛جدال سه آسمان خراش ایران با حریفان آسیای شرقی

در نخستین روز از مسابقات بسکتبال تیم ملی کشورمان 3 نفره کشورمان صبح فردا با فیلیپین و بعد از ظهر فردا یعنی چهار ساعت بعد از بازی اول با تیم ملی ژاپن روبرو خواهد شد تادر صورت پیروزی در این دو مسابقه راه خود را برای صعود به مرحله بعد هموار کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این رقابت ها بصورت 3به3 برگزار و میر محمد میر فتاحی،امیر صدیقی،محمد اوجاقی و سهیل یوسفی اعضای تیم بسکتبال ایران را در این رقابتها تشکیل می دهند.
مسابقات بسکتبال نوجوانان بصورت 3 به 3 آنهم بر روی یک حلقه برگزار می شود که برای هر بازی سه وقت 5 دقیقه ای مفید گرفته می شود که تایم اوت نداشته و پس از هر 5دقیقه بازی یک دقیقه استراحت در نظر گرفته می شود .البته قبل از اتمام بازی ، هر تیمی که به امتیاز 33 برسد برنده بازی معرفی می شود در غیر اینصورت بازی تا پایان سه وقت پنج دقیقه ای ادامه خواهد داشت.
طبق قرعه کشی  انجام شده در اولین دوره مسابقات آسیایی نوجوانان سنگاپور تیم ملی بسکتبال کشورمان در گروه C جای گرفت تا با کشورهای فیلیپین، ژاپن، اردن و مغولستان به رقابت بپردازد.
بر اساس این گزارش، مالزی، فلسطین، تایلند، امارات متحده عربی و بنگلادش در گروه A ، سریلانکا، نپال، قرقیزستان، جمهوری کره و قطر در گروه B و سنگاپور، جمهوری خلق چین، ازبکستان و هند در گروه D قرار دارند.

 

۸ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.