افتتاح کمپانی نوین بین المللی بازاریابی ورزش وتفریح در استانبول و لندن

در پاسخ به گرایشات بازار، نیازهای مشتری و انتظاراتی که از برندهای مختلف در بازار وجود دارد شرکت های مورد نظر می توانند خدمات بازاریابی خلاقانه و مبتکرانه ای در خدمت صنعت ورزش و سرگرمی ارائه نمایند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛با تشکیل یک تیم مدیریتی می توان از یک دنیا ثروت تجربیات در زمینه بازاریابی تفریحی ورزشی و نیز همه توانمندی ها و خدماتی که درزمینه های مختلف فعال سازی حامی مالی، مدیریت حقوق، برنامه ریزی استراتژیکی، توسعه برند، رسانه های دیجیتالی و مدیریت رویداد که درخدمت بازاریابی است، منتفع گردید.

به کمک این تیم مدیریتی می توان در جریان رویدادهای اصلی کشورها، منطقه ها و شهرهای جهان قرار گرفت و تجربیات و راهکارهایی در زمینه صنعت بین المللی ورزش و تفریح بدست آورد.

استراتژی تاسیس کمپانی ارتباطات و بازاریابی بین المللی، ایده منحصربه فردی است که به سبب آن نیاز رو به رشد توسعه فرهنگی و ورزشی تامین خواهد شد.

دفتر این کمپانی در استانبول و دفتر مرکزی آن در لندن می باشد که در جایگاه فعلی خود پاسخگوی فدراسیون ها و برندهای ورزشی در بازارهای موجود و نیز حضور گسترده تری در منطقه خواهد بود.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.