نوشاد عالمیان در گفتگو با سایت کمیته :هدف بعدی ام مسابقات آسیایی بزرگسالان لبنان است

نوشاد عالمیان در گفتگو با سایت کمیته :هدف بعدی ام مسابقات آسیایی بزرگسالان لبنان است
پینگ پنگ باز ملی کشورمان هدف بعدی خود را مسابقات آسیایی بزرگسالان لبنان عنوان کرد که حدود 3 ماه دیگر برگزار خواهد شد و گفت که برای شرکت در این مسابقات از انگیزه بالایی برخوردار است.

نوشاد عالمیان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : پس از بازگشت از مسابقات جهانی هلند 2011 (16 تا 22 اردیبهشت ماه) و مسابقات open لوگزامبورگ که قبل از ان برگزرا شد مربی 2-3 هفته استراحت برای ملی پوشان در نظر گرفته و ما اکنون در استراحت هستیم.

وی در ادامه افزود : مهمترین مسابقاتی که در پیش رو دارم مسابقات آسیایی بزرگسالان لبنان است که حدود 3 ماه دیگر برگزار می گردد و برای کسب موفقیت در این رقابت ها انگیزه بالایی دارم البته این را هم باید بگویم  که  این مسابقات در بالا رفتن  رنکینگ جهانی ام نیز بسیار موثر خواهد بود.

وی در مورد اینکه زیر نظر کدام مربی تمریناتش را پی می گیرد گفت : در ایران زیر نظر دو مربی ایرانی بابادیوند و محسن شیشه گرها تمرین می کنم البته تمرینات کمپ اشلاگر را زیر نظر ریچارد تروز آلمانی به انجام رساندم .

وی در مورد کمپ اشلاگر نیز می گوید : کمپ بسیار خوبی بود مربیان و بازیکنان در سطح بالایی بودند و تمرینات در پیشرفت ما بسیار موثر بود و بازخورد آن  نیز در مسابقات لوگزامبورگ کاملا قابل مشاهده است .

شایان ذکر است : نوشاد عالمیان در مسابقات انفرادی  open لوگزامبورگ مدال طلا و در تیمی دو نفره به همراه افشین نوروزی پس از راهیابی به مرحله فینال به خاطر عدم رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی به مدال نقره بسنده کرد. و پس از آن با اعلام رنکینگ جهانی پینگ پنگ بازان زیر 21 سال جهان توسط فدراسیون جهانی، نوشاد عالمیان با 9 پله صعود در مکان 22 دنیا قرار گرفت.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.