برنامه های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در سال 90 اعلام شد

فعالیت ها و برنامه های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک درسال 90 برنامه ریزی و ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، غلامرضا سراج زاده مسوول برنامه ریزی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در گفتگوی خبری در خصوص برنامه های امسال آکادمی گفت: برنامه های آکادمی  با هدف گذاری که در طول سال انجام می شود از سوی مراکز و بخشهای مختلف تنظیم و برنامه ریزی شده و برهمین اساس نیز اجرای آنها کنترل گردیده و نتایج آن برای برنامه ریزی های سال های آینده در جهت ایجاد نظم و هماهنگی هر چه بیشتر استفاده می شود.
وی ادامه داد: همچنین ما بر مبنای آمار و شاخص های استخراج شده از اجرای برنامه هادرصد رسیدن به موفقیت را ارزیابی کرده تا در آینده برنامه بهتری را براساس یافته ها و بازخوردها طراحی کنیم.

سراج زاده هدف از برنامه های امسال آکادمی را آماده سازی و ارتقاء تیم ها و قهرمانان ورزشی برای حضور قدرتمند در میادین بین المللی و جهانی بخصوص المپیک 2012 لندن برشمرد.
وی همچنین در خصوص محور های برنامه های آکادمی گفت: محورهای این برنامه ها شامل فعالیت های آموزشی، برگزاری همایش ها، انتشارات و خدمات تخصصی است که بدون شک تجهیزات آکادمی می تواند زمینه فعالیت را برای این محورها فراهم کند.

سراج زاده افزود: در پنجمین برنامه ارائه شده 40 مورد خدمات تخصصی، 26 برنامه آموزشی مختص ورزشکاران و مسئولان تیم های ملی، 59 برنامه آموزشی در سطح مخاطبین عام، دو همایش برای کاروان های اعزامی به المپیک 2012 لندن پیش بینی شده است.

وی در ادامه درخصوص مخاطبین این برنامه ها گفت: مخاطبین خاص برنامه های آکادمی اعضای تیم های ملی، قهرمانان اعزامی به رقابت ها و ملی پوشان جانباز و معلول کشورمان می باشند.

سراج زاده در ادامه گفت: منهای فعالیت هایی که برای ورزشکاران در سطح تیم ملی برنامه ریزی شده، بخش دیگر برنامه ها مختص مخاطبین عام می باشد که می توان از دانشجویان رشته های تربیت بدنی و یا اعضای فدراسیون ها نام برد که این افراد نیز می توانند به صورت غیرمستقیم به ورزش قهرمانی کمک کنند.

وی در پایان گفت: اطلاعات این برنامه ریزی به صورت بروشور وهمچنین از طریق سایت آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.