رئیس فدراسیون سه گانه: بزودی تیم ملی را به یک مسابقه بزرگ اعزام می کنیم

رییس فدراسیون سه گانه پس از لغو سفر تیم ملی کشورمان به مسابقات کاپ آسیایی چین به دلیل عدم ارسال دعوت نامه از سوی این کشور در جمع ملی پوشان کشورمان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون سه گانه، سردار محمد علی صبور در این دیدار ضمن دلجویی از ورزشکاران ملی پوش کشورمان که در اردو تمرینات سختی را پشت سر گذاشته اند، اظهار داشت که تمام توان خود را برای احقاق حق ورزشکاران سه گانه در مجامع بین المللی به کار خواهد گرفت.

وی گفت: در هر صورت سفر به چین به دلیل ناهماهنگی های بوجود آمده لغو شده است اما این مسئله پایان راه درخشش ورزشکاران کشورمان در مسابقات برون مرزی نخواهد بود.

سردار صبور اظهار داشت: در تلاش هستیم تیم ملی در خردادماه سال جاری به مسابقات کاپ آسیا در یکی از کشورها اعزام شود البته در صورتی که شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی با این برنامه موافقت کند.

وی گفت: فدراسیون نوپای سه گانه برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در کشورمان که حضور در بازی های المپیک است، نیاز به حمایت های کمیته ملی المپیک و مسوولان سازمان تربیت بدنی دارد.

سردار صبور خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات برون مرزی علاوه بر افزایش تجربیات آنان می تواند به توسعه این رشته در کشورمان سرعت بیشتر بدهد.

در این دیدار، ملی پوشان کشورمان نیز گفت وگوی صمیمانه ای با رییس فدراسیون سه گانه  داشتند و خواسته های خود را مطرح کردند.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.