آغاز مسابقات زورخانه قهرمانی مردان اروپا

آغاز مسابقات زورخانه قهرمانی مردان اروپا
سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی مردان اروپا از پنج شنبه 29 تا 31 اردیبهشت 1390 با حضور 19 کشور از قاره ی سبز در لیتوانی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی ؛در این دوره از مسابقات که هم زمان با مسابقات ورزش های غیر المپیکی (non-olympic games) اروپا در شهر شولای جمهوری لیتوانی برگزار می شود؛ 180، ورزشکار به صورت تیمی، انفرادی و هیات  ورزشی از کشورهای آلمان، آذربایجان، اکراین، اتریش، استونی، اسلواکی، ایتالیا، بلژیک، بلاروس، ترکیه، چک، فنلاند، گرجستان،  لیتوانی، لاتویا، لهستان، روسیه، سویس و هلند حضور دارند.

پوستر اروپایی درطول 3 روز مسابقه ی زورخانه قهرمانی مردان اروپا؛ ورزشکاران در رشته های هنرهای فردی سنگ، کباده، میل بازی و میل سنگین و مهارت های تیمی و کشتی پهلوانی به رقابت می پردازند.

سید امیر حسینی دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای با اشاره به حضور بیش از 8 تیم جدید در این مسابقات گفت: پیش از افتتاحیه، دوره ی  آموزشی  داوری و در هم زمان با رویداد جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون اروپایی ورزش های زورخانه ای برگزار می شود تا درباره برنامه های سال آتی تصمیم گیری شود.

دبیرکل IZSF همچنین راه اندازی دفتر کنفدراسیون اروپایی ورزش های زورخانه ای در مینسک پایتخت بلاروس را از دیگر برنامه های فدراسیون جهانی در قاره ی سبز اعلام کرد.
پیشتر،  نخستین دوره این مسابقات نوروز 1386 (مارچ 2007) در شهر زاربروکن آلمان با حضور 7 تیم و دومین دوره نیز در شهر فرانکفورت آذر 1388 (دسامبر 2009) با حضور تیم ها و هیهات های ورزشی از 14 کشور جهان در شهر فرانکفورت برگزار شده بود.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.