پیش بسوی المپیک لندن(16)؛عرب عامری : اردو تیم ملی بانوان با تمام نفرات دنبال می شود

پیش بسوی المپیک لندن(16)؛عرب عامری : اردو تیم ملی  بانوان با تمام نفرات دنبال می شود
با توجه به اینکه ملی پوشان در رده بانوان برای مسابقات جهانی کره تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودند نیازمند استراحت بیشتری جهت انجام تمرینات داشتند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ الهه عرب عامری نایب رییس فدراسیون تکواندو ، ضمن بیان مطلب فوق ، اشاره کرد : در شرایط فعلی اردوهای تیم ملی بانوان با تمامی نفرات دعوت شده زیر نظر مربی کره ای در حال برگزاری است و در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر نفرات اعزامی به رقابت های کسب سهمیه المپیک در باکو را شناسایی کرده و روی آنها متمرکز شویم .

وی ادامه داد : با توجه به خستگی تکواندوکاران اردوهای تیم ملی با تاخیری 2 روزه شروع شد که البته این موضوع نیز با فدراسیون هماهنگ شده بود اما با تمام این اوصاف تمرینات منظم و هدفمند سر مربی کره ای شروع شده و حتما در آینده ای نزدیک نتیجه تلاشهای تکواندوکاران را در میادین بین المللی خواهید دید .

عرب عامری در پایان افزود :‌ اگر می خواهیم تیم ملی بانوان به نتایج دلخواه دست پیدا کند بیش هر چیز نیازمند آرامش و حمایت هستیم و امیدوارم که بانوان تکواندوکار بتوانند روند صعودی خود را سرعت بیشتری بخشیده و شاهد مدال آوری آنها در میادین رسمی و بین المللی باشیم که البته با این نفرات و کادر مربیان دور از دسترس نیست .

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.