کشتی ایران نایب قهرمان جام قهرمانان ترکیه شد

کشتی ایران نایب قهرمان جام قهرمانان ترکیه شد
تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در پایان رقابتهای جام قهرمانان ترکیه که روزهای جمعه تا یکشنبه و با شرکت 14 کشور دنیا در شهر آنکارا برگزار شد، با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز پس از تیم میزبان به مقام نایب قهرمانی رسید و تیمهای ارمنستان و روسیه سوم و چهارم شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  تیم ایران که خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی آماده می کند در این رقابتها توسط سامان عبدولی و مهدی زیدوند در اوزان 55 و 66 کیلوگرم دو مدال طلا، کمال محمد علیزاده در وزن 74 کیلوگرم یک مدال نقره و حمید رضا خامسی و مهرداد بایندور در وزنهای 50 و 96 کیلوگرم دو مدال برنز کسب کرد.

در رده بندی تیمی نیز ترکیه میزبان رقابتها با 75 امتیاز قهرمان شد، ایران با 51 امتیاز دوم شد و تیمهای ارمنستان و روسیه با امتیاز مشترک 45 وبدلیل مرغوبیت مدال سوم و چهارم شدند. در این مسابقات 14 کشور دنیا حضور داشتند.

در روز پایانی این رقابتها مجید علیاری تنها نماینده کشورمان در وزن 84 کیلوگرم در دور اول در سه تایم با نتیجه سه بر دو اوز فالک از ترکیه را شکست داد و در دور دوم نیز موفق شد در سه تایم و با نتیجه سه بر دو از سد نورسلطان پورسین نوف از قزاقستان گذشته و راهی دیدار نیمه‌نهایی شود. وی در این مرحله مقابل اسلام آتم از ترکیه در سه تایم با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و در دیدار رده بندی نیز مقابل موسار دوگوچین اف از روسیه در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و پنجم شد.

همچنین بهزاد قاسمی و یوسف قادریان که قرار بود با صلاحدید ناصر نوربخش سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان امروز هم در یک وزن بالاتر به میدان بروند با مخالفت نماینده فیلا نتوانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند.مهرداد مردانی در وزن 50 کیلوگرم نیز نتوانست مانند قاسمی و قادریان در این رقابتها صاحب مدال شود.
 
نمایندگان کشورمان پس از پایان این رقابتها بامداد روز سه شنبه به کشور باز می گردند.

تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی اندونزی در خرداد و جهانی رومانی در مرداد ماه آماده می کند.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.