ایران میزبان بی سابقه ترین رویداد تاریخ والیبال آسیا

ایران میزبان بی سابقه ترین رویداد تاریخ والیبال آسیا
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سعید درخشنده دبیر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص انعکاس مصوبات اجلاس سالیانه کنفدراسیون والیبال آسیا که در مقر این کنفدراسیون در پکن برگزار شد ، اظهار داشت:نظر به اهمیت شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ، قرعه کشی این مسابقات در حضور ژی هونگ وی رئیس فدراسیون جهانی والیبال و روسای پنج قاره والیبال دنیا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  ،این برای نخستین بار در تاریخ والیبال آسیا ست که چنین مسابقاتی ، انتخابی سه رویداد مهم دیگر جهان نیز می باشد. ما بایستی از این فرصت طلایی که با تلاش ها و رایزنی های بسیاری به دست آوردیم ، بیشترین استفاده را کنیم:اولا می بایست میزبانی شایسته برای این رویداد مهم  قاره آسیا باشیم وثانیا ، بتوانیم با قهرمانی در این مسابقات برای نخستین بار در تاریخ  والیبال ایران ، آرزوی جامعه والیبال ایران را محقق سازیم و سهمیه جام جهانی ژاپن ، زیر گروه المپیک لندن و زیر گروه لیگ جهانی را کسب نماییم.

سعید درخشنده که عضو کمیته مسابقات FIVB و AVC می باشد و چندی پیش از سوی FIVB به عنوان ناظر فنی مسابقات والیبال دانشجویان جهان برگزیده شد ، معتقد است  دست یافتن به مقام قهرمانی این مسابقات جز در سایه تلاش ، همدلی و نگاه و حمایت  ملی جامعه ورزش کشور و  بالاخص اصحاب رسانه به این موضوع  محقق نمی شود.

این پیشکسوت والیبال ایران که  کرسی معتبر ایران در والیبال جهان نیز می باشد  با جمله ای سخنان خود را کوتاه کرد:با آروزی موفقیت در هفتم  مهرماه، روز پایانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی



۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.