کاظمی نژاد: برای تکرار طلای المپیک سنگاپور تمام تلاشم را کردم

علیرضا کاظمی نژاد پس از کسب 3 نشان نقره دسته فوق سنگین مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان گفت: « من تمام تلاش خود را برای تکرار مدال طلایی که در المپیک نوجوانان سنگاپور به دست آورده بودم کردم و به همین خاطر عنوان نایب قهرمانی جهان را نیز ارزنده می دانم.»

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، کاظمی نژاد که با رکوردهای 166 کیلوگرم در یکضرب و 201 کیلوگرم در دوضرب، 16 کیلوگرم نسبت به مسابقات تابستان گذشته المپیک نوجوانان افزایش رکورد داشت درباره حریفانش در رقابتهای پرو گفت: «رقابت سنگینی با وزنه بردار روس و ارمنستان داشتم  طبق اظهار وزنه بردار ارمنستان 3 ماه در اردوی آلمان بوده است. با این حال از مردم می خواهم من را دعا کنند که بتوانم درمسابقات آسیایی رکورد 220 کیلویی جهان را که 5 سال است در این رده سنی دست نخورده مانده است بشکنم. وعده من به علاقه مندان وزنه برداری، زدن رکورد جهان در آسیایی تایلند در 4 ماه دیگرخواهد بود. این یک تجربه برای من بود که بدانم در آینده باید بیش از پیش تلاش کنم.»

نماینده شایسته وزنه برداری کشورمان در پایان با تشکر از فدراسیون وزنه برداری، جورج زالای سرمربی تیم ملی و همینطور پدرش، محمدرضا کاظمی نژاد که به عنوان مربی کنارش حضور داشت گفت: «من این مدال نقره جهانی خودم را به شهدای کشور خصوصا20 شهید وزنه برداری خوزستان تقدیم می نمایم.»
 

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.