ناظر و مدرس کنفدراسیون تیراندازی آسیا، در بازدید از مجتمع تیراندازی آزادی:امکانات ورزش تیراندازی در ایران مرا شگفت‌زده کرد

با امکاناتی که ایران دارد، درخشش جهانی تیراندازان اهداف پروازی این کشور به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، سوشی چیداره، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی قزاقستان، ناظر و مدرس کنفدراسیون آسیا و داور بین‌المللی تیراندازی و یکی از اعضا راهبری آکادمی تیراندازی آسیا با اعلام این مطلب افزود: «هیچگاه تصور نمی‌کردم که چنین امکانات و تجهیزات تیراندازی در ایران وجود داشته باشد. این امکانات از مدرن‌ترین تجهیزات است.»

وی تصریح کرد: «با این تجهیزاتی که ایران دارد این کشور می‌تواند میزبان مسابقات جهانی تیراندازی در تمام  رشته‌های اهداف ثابت و پروازی باشد.»
سوشی در مورد سطح تیراندازی ایران گفت: «باور نمی‌کنم که ایران در سطح آسیا چنین نتایجی را کسب کرده باشد. بابت این موضوع بسیار امیدوار هستم که تیراندازان ایرانی به زودی در جهان نیز بیشتر از پیش نتایج درخشانی را کسب کنند.»

ناظر و مدرس کنفدراسیون آسیا که متخصص رشته تراپ نیز محسوب می‌شود در پاسخ به این سؤال که چه زمانی ایران در رشته‌های اهداف پروازی می‌تواند عملکردی موفق داشته باشد؛ تأکید کرد: «در حال حاضر خیلی نارحت این موضوع نباشید. هنوز یک سال از زمان تأسیس سایت اهداف پروازی مجموعه آزادی نگذشته است و باید به مربیان و تیراندازان فرصت داد.»

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.