در نشست کمیته فنی پیش از اعزام ملی پوشان به چین؛سردار صبور خواستار تقویت تیم ملی شد

رییس فدراسیون ورزش سه گانه در نشست کمیته فنی فدراسیون که به منظور بررسی آخرین وضعیت تیم ملی برگزار شد خواهان تقویت تیم ملی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سردار محمد علی صبور از اعضای کمیته فنی فدراسیون خواست تمامی توان خود را در راستای تقویت تیم های ملی سه گانه به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه سه گانه ایران روزهای روشنی در پیش رو دارد، اظهار داشت: پتانسیل بالایی در این رشته ورزشی وجود دارد که باید در نقاط مختلف کشور شناسایی و با بهره گیری از علم روز و امکانات موجود شکوفا شوند.

سردار صبور در ادامه خواستار سازماندهی ورزشکاران حرفه ای سه گانه در ایران شد و اظهار داشت:‌ باید به نحوی برنامه ریزی شود که فدراسیون لحظه به لحظه در جریان آخرین وضعیت ورزشکاران قرار داشته باشد تا آماده ترین ورزشکاران ایران به مسابقات جهانی اعزام شوند.

در این نشست، محمد سمیعی نایب رییس فدراسیون سه گانه نیز ضمن ارایه گزارشی از وضعیت ملی پوشان در آخرین اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به مسابقات کاپ آسیایی چین، وضعیت آنان را مطلوب ارزیابی کرد.

در این دیدار دکتر شهرام آهنجان مدیر تیم های ملی ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت روزانه ملی پوشان ایران در تمرینات شنا، دوچرخه سواری و دو اظهار داشت که  بزودی برای ورزشکاران سه گانه ایران بانک اطلاعاتی تهیه خواهد شد
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.