/اولین دوره بازیهای آسیایی ورزش های رزمی-تایلند/ سرمربی تکواندو بانوان: درفرصت باقیمانده اردونشینان را به شرایط ایده آل می رسانیم

/اولین دوره بازیهای آسیایی ورزش های رزمی-تایلند/ سرمربی تکواندو بانوان: درفرصت باقیمانده اردونشینان را به شرایط ایده آل می رسانیم
مینو مداح گفت: تعویق در زمان برگزاری بازیهای آسیایی ورزش های رزمی این فرصت را به ما خواهد داد تا نفرات اعزامی را به شرایط ایده آل نزدیکتر کنیم.
مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با وجود تغییرات ایجاد شده در زمان برگزاری اولین دوره بازی های آسیایی ورزش های رزمی هیچ مشکلی جهت آماده سازی بازیکنان نخواهیم داشت.
وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: زمان به وجود آمده این فرصت را برایمان مهیا خواهد کرد تا آمادگی اردونشینان را با برنامه تمرینی مناسب حفظ و نفرات اعزامی را به شرایط آرمانی خود نزدیکتر کنیم.
گفتنی است، فاطمه نعمتی (وزن اول)،سارا خوش جمال فکری (وزن دوم)،مهروز ساعی (وزن هشتم) و سهیلا سیاحی (وزن هفتم) نفرات اعزامی به این دوره از بازیها را تشکیل می دهند که در حال حاضر تمرینات خود را درآکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
 
۲۹ فروردین ۱۳۸۸ ۰۸:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.