پیش بسوی المپیک لندن؛(11)کاوه موسوی پس از شکستن رکورد پرتاب چکش ایران ؛به دنبال موفقیت های بزرگتری هستم

کاوه موسوی پرتابگر چکش کشورمان که چندی پیش نیز پرتاب های خیره کننده ای در مسابقات تاجیکستان داشت پس از شکستن رکورد ایران در مسابقات ماده های پرتابی در شهرکرد اعلام کرد که به دنبال کسب موفقیت های بزرگتری در این ماده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، کاوه موسوی گفت: فکر می کنم توانسته ام پس از گذشت چند ماه از بازی های آسیایی گوانگجو به آمادگی کامل برسم.

وی افزود: با توجه به پشت سر گذاشتن تمرینات خود در خارج از کشور، با شرایط آماده تری وارد مسابقات پرتابی شهرکرد شدم و خوشبختانه توانستم شایستگی های خود را در این مسابقات به اثبات برسانم.

موسوی اظهار داشت: سطح مسابقات شهرکرد بسیار بالا بود و برگزاری مسابقات ماده پرتاب چکش در ورزشگاه اصلی و حضور پرشور تماشاگران شهرکردی باعث شد که پرتابگران با انگیزه بیشتری با یکدیگر به رقابت بپردازند.

ملی پوش کشورمان در ادامه با ابراز خرسندی از برگزاری چنین مسابقاتی، ابراز امیدواری کرد مسابقات مشابه دیگری دراین سطح در کشورمان برگزار شود.

موسوی با بیان اینکه مسابقات ماده پرتاب وزنه در ساعات مناسبی از روز در شهرکرد برگزار شد، گفت: مسوولان هیات دو ومیدانی استان چهار محال و بختیاری زحمات زیادی برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه کشیدند.

در ماده پرتاب چکش کاوه موسوی با رکورد 75 متر و 26 سانتیمتر قهرمان ایران شد و رکورد ملی را بهبود بخشید. او با این حد نصاب توانست به رکورد ورودی المپیک دست پیدا کند. چرا که حدنصاب تعیین شده برای حضور در رقابت‌های پرتاب چکش بازی‌های المپیک 74 متر است.

در صورتی که این رکورد از سوی اتحادیه بین‌المللی فدراسیون دوومیدانی مورد تایید قرار گیرد، کاوه موسوی به عنوان اولین ایرانی در ماده پرتاب چکش راهی المپیک می‌شود.

همچنین محمد صمیمی با رکورد 64 متر و 10 سانتیمتر توانست به حدنصاب B پرتاب دیسک برای حضور در المپیک دست پیدا کند.


۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.