نصیری نژاد برای قضاوت در مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان ایتالیا انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : حسین نصیری نژاد از سوی کمیته داوران فدراسیون جهانی تیر اندازی با کمان ( FITA ) برای قضاوت مسابقات قهرمانی جهان تیر اندازی با کمان ایتالیا که از مورخه 12 الی 19 تیر ماه در شهر تورین برگزار می شود انتخاب شد .

این مسابقات از اهمیت ویژه ای  برخوردار می باشد  و کمانداران می توانند با درخشش خود سهمیه المپیک لندن را دریافت نمایند . به گزارش فدراسیون جهانی 900 کماندار زن ومرد و همراه برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نموده اند که بیشترین تعداد شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان می باشد ، نصیری نژاد قبلا کاندیدا قضاوت در این مسابقات بود که پس از قبولی در امتحان اخیر طی نامه ای از سوی رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی به وی آمده همانطور که پیش بینی می شود نتایج  امتحان شما بسیار خوب بود و نظر کمیته داوران جهان را در اینکه شما توانایی قضاوت مسابقات عالی رتبه جهانی را دارید .

لازم به ذکر است این اولین بار است که یک داور از ایران و غرب آسیا برای قضاوت مسابقات جهانی انتخاب شده است . در جهان 65 داور بین المللی جهان در این سطح وجود دارند و حسین نصیری نژاد نهمین و جوان ترین داور بین المللی جهان می باشد .

نصیری نژاد مسابقات جهانی کرواسی ، چین و بازیهای آسیایی گوانگجو و دوحه قطر و مسابقات قهرمانی آسیایی اندونزی ، چین و مالزی را قضاوت نموده است …


۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.