پیش بسوی المپیک لندن (9)؛سرپرست تیم ملی سه گانه: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

پیش بسوی المپیک لندن (9)؛سرپرست تیم ملی سه گانه: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست
اعضای 15 نفره تیم تری اتلون به همراه کادر فنی صبح امروز با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی تست های آمادگی جسمانی دادند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیمک؛ محمد شیری سرپرست تیم ملی تری اتلون در مورد رقابت های آینده گفت:  اعضای این تیم از تاریخ 15 اردیبهشت اردوی خود را آغاز کرده و به مدت 10 روز در این اردو حضور خواهند داشت و ملی پوشان ما در این مدت خود را برای رقابت های کاپ آسیا که از 31 اردیبهشت در کشور چین برگزار می شود آماده می کنند.

شیری درادامه با ابراز رضایت از نحوه عملکرد این تیم در میادین گذشته گفت : این رشته در کشور ما به عنوان ورزش نوپایی می باشد و ما در این رشته توانستیم عناوین خوبی را کسب کنیم که می توانیم در اینجا از مقام اولی دواتلن نوید سلیمی پور و مقام دومی سادات فرخ نیا در رقابت های کاپ قهرمانی تایلند یاد کنیم.

سرپرست تیم ملی سه گانه کشور در پایان گفتگوی خود در خصوص سهمیه المپیک لندن گفت: ما در عرصه آسیایی تمام تلاش خود را خواهیم کرد و به احتمال 99% نیز  سهمیه المپیک 2012 لندن را در این رشته نو پا در کشور کسب خواهیم نمود.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.