ضمن دعوت از وزیر ورزش ویتنام برای سفر به کشورمان؛ایران میزبان مسابقات آسیایی ووینام شد

هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس رشته ووینام در حالی در هوشی مینه برگزار شد که محمد نوحی رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی ایران بعنوان یکی از اعضای مهم این رشته در این برنامه حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های رزمی ؛ نائب رئیس فدراسیون جهانی ووینام در خصوص این برنامه گفت: هفتاد و یکمین تاسیس رشته ووینام رشته ای که مهد آن در ویتنام است با حضور رئیس فدراسیون جهانی ووینام دبیر کمیته ملی المپیک ویتنام و نائب رئیس شورای المپیک آسیا با برنامه های متعددی برگزار شد در این برنامه دستاورد خوبی برای کشورمان رقم خورد. رئیس فدراسیون آسیایی ووینام در ادامه تصریح کرد: در این برنامه دیدارهای با رئیس کمیته ملی المپیک ویتنام، دبیر کل کمیته ملی المپیک ویتنام و نائب رئیس شورای المپیک آسیا صورت گرفت که نتایجی پربار برایمان به ارمغان داشت. عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووینام تصریح کرد: میزبانی مسابقات آسیایی ووینام به ایران اعطا شد که در نظر داریم این دوره از رقابتها به بهترین شکل ممکن برگزار نمائیم.

محمد نوحی تصریح کرد: در جلسه با وزیر وزرش، فرهنگ و توریسم ویتنام داشتیم وی دعوت ما را پذیرفت و مقرر شد حتما در سومین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی حضور یابد. نوحی تصریح کرد: در این برنامه بهمراه مسئولین طراز اول ورزش ویتنام به هانوی و ون تائو سفر کرده و از امکانات و توانمندی ورزشی این دو شهر بازدید به عمل آورده است.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.