مدیر اسبق کمیته فنی فدراسیون جهانی قایقرانی وارد تهران می شود

جابا سانتو مدیر اسبق کمیته فنی فدراسیون جهانی قایقرانی ICF و برنامه ریز فنی و تکنیکی کانوئینگ ایران امشب وارد کشورمان می شود.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ جابا سانتو مدیر فنی سابق فدراسیون جهانی که به عنوان برنامه‌ریز فنی و تکنیکی کانویینگ با ایران همکاری می کند ، مرد شماره یک کانوی دنیا است که همه او را به خاطر افتخارات فراوانش چه در زمان ملی پوش بودن و چه در زمان مربیگری‌اش می‌شناسند.

سانتو به منظور کنترل برنامه های تمرینی ملی پوشان آبهای آرام کشورمان و ارائه برنامه های جدید به ایران می آید تا پاروزنان با این برنامه ها زیر نظر مربیان داخلی تمرینات خود را پیگیری کنند.

همچنین با توجه به تغییر مقررات المپیک نوجوانان که اولین دوره آن سال گذشته در سنگاپور برگزار شد، اطلاعات جدیدی را ارائه می کند تا مسئولان فدراسیون بتوانند از هم اکنون تیم ملی نوجوانان کشورمان را برای حضوری پررنگ در المپیک نوجوانان 2014 چین آماده کنند.

ضمناً، فدراسیون قایقرانی قصد دارد با توجه به آغاز فعالیت رشته کانوکانادایی بانوان در دنیا، با کسب اطلاعات مفید در این رابطه از سانتو همزمان با کشورهای قدرتمند قایقرانی جهان این رشته را راه اندازی کرده و توسعه دهند.


۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.