عیادت دبیرکل IZSF از استاد کاظمینی پیشکسوت ورزش زورخانه ای

دکتر سید امیر حسینی و دکتر سید عبداله سجادی با استاد کاظم کاظمینی دیدار و عیادت کردند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ استاد کاظم کاظمینی، موسس  زورخانه بانک ملی  (در سال 1327)  می باشد و  بیش از هفته دهه از عمر خود را در راه ترویج ورزش زورخانه و ارزش های آن صرف کرده است.

استاد کاظمینی که این روزها دهه نهم زندگی پربرکت خود را آغاز می کند، به قابلیت های جهانی شدن ورزش زورخانه اعتقاد داشت و با تاسیس زورخانه ی بانک ملی، با دعوت سفرا و مقامات عالی رتبه کشورهای جهان به این زورخانه، آن ها را با فرهنگ و آیین ورزش باستانی ایران آشنا کرد.

اولین تیم های ورزش باستانی با ابتکار این استاد پرتلاش به کشورهای مختلف جهان سفر کردند و ورزش زورخانه را نمایش دادند.

در این دیدار دکتر سیدامیر حسینی دبیرکل و دکتر سیدعبداله سجادی رییس کمیته فنی IZSF با آرزوی سلامتی برای این پیشکسوت از نظرات و رهنمودهای ایشان برای بین المللی کردن ورزشهای باستانی تشکر و قدردانی کردند.

استاد کاظم کاظمینی بیش از 20 کتاب ارزشمند تالیف کرده است که از آن جمله می توان به فراتر از مرزها با گود مقدس (زورخانه)، نقش پهلوانی و نهضت عیاری، نگاهی به گذشته های دوربا رویدادهای شگفت اجتماعی سیاسی قومی و پهلوانی دلیران ایران زمین، نقش جوانمردی و ایثار در تاریخ پهلوانی و دلیری ایران و پدیده های باشکوه جوانمردی و مهرورزی دلیران ایران زمین: پاسخی به فیلم دروغین  اشاره کرد.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.