پیش بسوی المپیک لندن(2)؛رییس فدراسیون جودوی ایران:هدایت تیم ملی جودو تا المپیک لندن بر عهده مربی ایتالیایی خواهد بود

رییس فدراسیون جودوی کشورمان،گفت:جیرولامو مربی ایتالیایی پس از انجام برخی امور اداری و مهیا کردن شرایط سفر، به ایران بازمی گردد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛'علیرضا امینی' ضمن مفید ارزیابی کردن حضور دو هفته ای این مربی ایتالیایی در ایران افزود:جیووینازو به خوبی با روش های روز دنیای جودو آشنا است و در تمرینات هم نشان داد که با تمام توان به دنبال کمک به تیم ملی ایران است.

امینی از توافق با این مربی خبر داد و گفت:با 'جیووینازو' توافقات لازم را انجام داده ایم و خودش نیز برای حضور در ایران ابراز علاقه کرده است اما به دلیل اینکه این مربی در تیم ملی کشورش حضور دارد برای انجام برخی امور اداری و مهیا کردن سفر به تهران مقداری زمان می خواهد.

رییس فدراسیون جودو افزود: وی از اعضای کادر فنی تیم ملی ایتالیا است اما با کمک کمیته ملی المپیک کشورمان مذاکرات لازم را با همتای ایتالیایی خود انجام داده و این مربی مشکلی برای حضور در ایران نخواهد داشت.
امینی عنوان کرد:وی احتمالا حدود 40 روز دیگر به ایران بازگردد تا با امضای قرارداد نهایی، کار خود را با تیم ملی ایران آغاز کند.

وی افزود: تیم ایران در رقابت های جام جهانی اسلوونی شرکت خواهد کرد که این مربی هدایت تیم کشورمان را در مسابقات فوق برعهده خواهد داشت.
رییس فدراسیون جودو ادر خصوص مدت زمان قرار داد با این مربی ایتالیایی گفت: قرار داد ما با این مربی تا المپیک 2012 لندن خواهد بود و یوسف زاده  هم به عنوان مدیر تیم های ملی با فداسیون  همکاری خواهد کرد.

'جیرولامو جیووینازو'' پس از حضوری دو هفته ای در ایران بامداد امروز سه شنبه به ایتالیا بازگشت تا مقدمات حضور بلند مدت خود در ایران را فراهم کند.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.