کنگره‌ی کشتی آسیا در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود

رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی گفت: کنگره کشتی آسیا عصر روز 28 اردیبهشت ماه و پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سید اکبر میری روشن رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: صبح روز 28 اردیبهشت ماه و با حضور کلیه اعضاء از جمله من، جلسه شورای کشتی آسیا به ریاست دکتر کیم در تاشکند برگزار می‌شود تا در مرود مسائل موردنظر بحث و تبادل نظر شود.

وی ادامه داد: همچنین عصر همین روز جلسه‌ی کنگره‌ی کشتی آسیا با حضور تمامی کشورهای عضو برگزار می‌شود تا در مورد برخی مسائل تبادل نظر شود.
میری روشن در مورد جلسه دیروز استفان قازاریان نماینده فدراسیون جهانی کشتی با رییس و برخی مسئولان فدراسیون کشتی اظهار داشت: قازاریان با توجه به رایزی‌های صورت گرفته توسط کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی بامداد دیروز به ایران سفر کرد و ظهر دوشنبه جلسه پرباری را با مسئولان فدراسیون برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در این جلسه در مورد برگزاری هرچه بهتر کلاس بین‌المللی مربیگری کشتی آزاد در آبان ماه بحث و تبادل نظر شد.
میری روشن در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست در مورد تعداد مربیان ایرانی و خارجی حاضر در این دوره و همچنین مدرسان دوره مباحثی مطرح شد که در مجموع امیدوارم ایران میزبان شایسته‌ای برای این دوره باشد.

 
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.