پایان نهمین کنفرانس جهانی ورزش و محیط زیست

پایان نهمین کنفرانس جهانی ورزش و محیط زیست
نهمین کنفرانس جهانی ورزش و محیط زیست امروز در دوحه قطر با تعهدی دوباره برای حفظ محیط زیست با معین کردن دستورالعمل مشخصی به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سه حوزه اصلی فعالیتهای مستقیم آن مربوط به ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی توسعه پایدار در ورزش می باشد که شامل مشارکت جنبش های ورزشی با هدف توسعه پایدار می باشد و این امر طی کنفرانس سازمان ملل با موضوع محیط زیست و توسعه و بکارگیری جوانان و نیز ایجاد و تقویت مشارکت جهان ورزش ، سازمان ملل ، دولتها ، نهاد های بومی ، سازمانهای غیردولتی و دیگران که طی سال آینده به آن پرداخته خواهد شد.

این کنفرانس یکسال قبل از بیستمین سالگرد تحول تاریخی سال 1992 فراخوان کره زمین در ریو و با شرکت کارشناسان زبده جهان در زمینه توسعه پایدار در ورزش برگزار می شود.
میزبانی  سه روز از این جلسه به عهده کمیته بین المللی المپیک و کمیته ملی المپیک قطر با مشارکت برنامه محیط زیست سازمان ملل می باشد.

ژاک روگ رئیس کمیته کمیته بین المللی اینطور اظهار داشت: سال آینده بیستمین سالگرد فراخوان کره زمین سال 1992 در ریو دو ژانیروخواهد بود و کنفرانس این  آخرهفته بخوبی روشنگر این موضوع می باشد که از آن زمان تابحال چقدر پیشرفت در این زمینه داشته ایم درحالیکه می توان به دستاوردهای خود افتخار نمود، درعین حال با توجه به فرصت کم باقیمانده نیز نمی توان ابراز رضایت نمود.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.